عزیز دل مامان و بابا

دلم برات تنگ شده...

1392/4/8 13:30
نویسنده : مامانی منتظر
245 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسلم خیلی وقته منتظرتم....

 

الانم دلم برات خییییییییییلی تنگ شده...

 

تو این شبای مبارک اینقد از خدا میخوام زود زود تو رو به مامانی بده.....

 

عزیز دلم زودتر بیا و منو خوشحال کن.......

 

دلم میخواد تو وجود من با عشق من بزرگ شی...

 

وای خداااااااااای مهربون یعنی میشه؟

 

یعنی میشه به همین زودی نی نی مامانی بیاد......

 

خدای مهربون من به تو اعتماد دارم...

 

به تو توکل میکنم...

 

خدای مهربونم تو رو به این ماه های مبارک به مولودهای مبارک این ماه ها قسمت میدم

 

همه منتظرا رو زود زود از انتظار در بیاری و به منم یه نیم نگاهی بکنی

 

مثل همیشه.........

 

خدایا میشه دفعه بعد که میخوام پست بذارم عنوانش این باشه "مامان شدم"..... آره میشه تو قادری اگه تو بخوای همه چیز ممکن بشه پس خدایااااااااااااااااااااا خواهش میکنمخیال باطل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)